NarutoOfShinobi

Opis forum


#1 2011-07-10 10:09:45

Yondaime Hokage

http://img34.imageshack.us/img34/6939/13kagefacet1.png

Zarejestrowany: 2011-07-07
Posty: 101
Punktów :   

Element Ciemnosci (Meiton)

Meiton (lub jak kto woli Element Ciemno¶ci) jest KG które pozwala jej u¿ytkownikowi zbieraæ, manipulowaæ i kompresowaæ chakrê pochodz±c± z innego ¼ród³a ni¿ u¿ytkownik elementu. Oznacza to i¿ u¿ytkownik Meiton’u potrafi ‘wci±gaæ’ chakrê z jutsu wykonanych przez inne osoby i dziêki temu uzupe³niaæ swoje zapasy chakry. Wszystko to dziêki pewnemu znaku znajduj±cego siê na lewej rêce, który przypomina dwa kwadraty gdzie jeden zachodzi na drugi pionowo. Chakra jest poch³aniana przez górny kwadrat, podczas gdy dolna czê¶æ znaku, uwalnia chakrê i pozwala ni± manipulowaæ. Dziêki temu, wszystkie (tak, mam na my¶li wszystkie) poch³oniête techniki mog± byæ bez ograniczeñ powtarzane przez ca³± walkê (oczywi¶cie nie bior±c pod uwagê ograniczenia chakry, wiadomo jak siê skoñczy chakra to nawet jak sie zesrasz, nie zrobisz jutsu). Dodatkowo, element ten dziêki swoim dodatkowym nabytym zdolno¶ciom, pozwala na kontrolowanie elementu burzy, który w po³±czeniu z elementem ciemno¶ci, tworzy bardzo potê¿n± kombinacjê. U¿ytkownik posiadaj±cy to KG jest ca³y owiniêty banda¿ami.

Level 1

U¿ytkownik potrafi wci±gaæ chakrê z obcych ¼róde³ dziêki znakowi na lewej rêce. Na raz, u¿ytkownik jest w stanie wci±gn±c 10k chakry, wliczaj±c w to wszystkie zwyk³e techniki (silne jutsu, nawet je¶li zabieraj± mniej ni¿ 10k, nie mog± byæ wci±gniête). Wci±gniêt± chakrê, u¿ytkownik wlicza do swojej chakry. Dodam te¿ ¿e by wci±gn±æ jutsu, musi nast±piæ bezpo¶redni kontakt miêdzy jutsu a lew± rêk± u¿ytkownika Meiton’u. Jako bierna zdolno¶æ, u¿ytkownik mo¿e przyzywaæ i kontrolowaæ chimerê. Równie¿, tu zaczyna siê kontrola elementu burzy, ale ogranicza siê na tworzeniu ma³ych (max 2mx2m) chmur burzowych, których chyba nie trzeba t³umaczyæ. Podstawowym jutsu jest przywo³anie chimery.

Level 2

U¿ytkownik lepiej kontrolujê oba elementy, dziêki czemu poch³anianie technik mo¿e odbywaæ siê na odleg³o¶æ (max 5.), a element burzy mo¿e byæ wykorzystany w pierwszych jutsu. Dodatkowo, ilo¶æ jednocze¶nie poch³oniêtej chakry równie¿ ro¶nie do 20k wliczaj±c w to wszystkie silne techniki. Na tym poziomie u¿ytkownik potrafi u¿yæ wszystkich poch³oniêtych technik w danej walce po normalnym koszcie. Liczba powtórzonych danych technik nie mo¿e byæ wiêksza ni¿ liczba wci±gniêtych. Oznacza to, i¿ je¶li wci±gniête zosta³y 2 rasengany, wtedy u¿ytkownik mo¿e u¿yæ rasengana tylko dwukrotnie, normalnie odliczaj±c sobie za nie chakrê.

Level 3

U¿ytkownik coraz lepiej kontroluje oba elementy, dziêki czemu zasiê poch³aniania chakry dalej ro¶nie (do 15m) a element burzy staje siê bardziej potê¿ny i u¿ytkownik potrafi u¿ywaæ lepszych jutsu z nim zwi±zanych. Ilo¶æ poch³oniêtej chakry wci±¿ ro¶nie, dziêki czemu mo¿emy poch³on±æ do 30k na raz (wliczaj±c w to silne techniki i klanowe do rangi B). Na tym poziomie odtwarzanie technik jest darmowe, z tym ¿e dalej nie mo¿emy odtworzyæ wiêcej ni¿ poch³oneli¶my.

Level 4

U¿ytkownik kontrolujê oba elementy po mistrzowsku, dziêki czemu jest w stanie u¿ywaæ najsilniejszych technik obu elementów. Dodatkowo, zasiêg poch³aniania chakry ro¶nie do 30m, a ilo¶æ poch³anianej chakry jest nieograniczona, innymi s³owy mo¿na poch³on±æ wszystkie techniki (wykluczaj±c te najsilniejsze, czyli jutsu klanowe rangi S). Na tym poziomie odtwarzanie technik jest darmowe dopóki liczba odtwarzanie danej techniki nie przekroczy liczby poch³oniêtych technik. Jednak¿e, mistrzowskie opanowanie Meiton’u pozwala tymczasowo ‘zapamiêtaæ’ strukturê jutsu, mog±c go powtarzaæ bez ograniczeñ, jednak¿e po normalnych kosztach chakry.

Jutsu:

Level 1

Kimera no Jutsu
Jest to jutsu przyzywaj±ce wielk± (ponad 20m) chimerê, czyli mistycznego potwora, o ogromnej sile i wyj±tkowych umiejêtno¶ciach. Przede wszystkim, jest w stanie siê dzieliæ na, równie¿ wielkiego, ptakopodobnego stwora, i w dwa ogromne psy. Wszystkie te formy s± typowo bojowe i posiadaj± swoje w³asne ataki.

Sama chimera potrafi ziaæ ogniem bez ograniczeñ, lecz ze wzglêdu na rozmiary bydlaka, jest to naprawdê du¿a ilo¶æ wypluwanego ognia. Potwór ten równie¿ potrafi z pyska tworzyæ wê¿e, które niczym bakterie, b³yskawicznie mno¿± siê. Te wê¿e nie posiadaj± ¿adnych specjalnych w³a¶ciwo¶ci oprócz tego ¿e posiadaj± ostre zêby zdolne zraniæ. Wielka bestia potrafi lataæ dziêki parom olbrzymich skrzyde³, dziêki którym potrafi tworzyæ wichury i bardzo silne podmuchy wiatru. Na konieæ, chimera posiada ma³± ilo¶æ odnawiaj±cych siê czerwonych piór, którymi mo¿e strzelaæ i które zachowuj± siê jak notki wybuchowe. Mo¿e wyrzuciæ max. 25 piór.

Ptak jest trochê mniejszy ni¿ wielkie chimerowe bydle (ok. 12m) i s³u¿y g³ównie do transportu i dystansowych ataków z zaskoczenia. Jedyne co potrafi ów ptak, to strzelaæ wybuchowymi, zielonymi piórami, które maj± podobne w³a¶ciwo¶ci do notek. Ta sama umiejêtno¶æ jak u chimery, lecz ten ptak posiada o wiele wiêcej piór i jednocze¶nie, jest w stanie wytrzeliæ 60 piórek.

Dwa gigantyczne psy s± ‘najmniejsz±’ przemian± tego bydlaka (ok. 4m jeden piesek) i posiadaj± umiejêtno¶ci do walki w zwarciu. Mam na my¶li to ¿e potrafi± bardzo mocno gry¶æ, uderzaæ itp. S± do¶æ szybkie i posiadaj± dwa ‘kolce’ na swoich grzbietach, którymi mog± strzelaæ na dalekie dystanse (ok. 50m), i chyba nie musze dodawaæ i¿ s± bardzo ostre.

.

Chakra: 75k / 1 chimerê

Meiton: Kyūketsukō
Podstawowa technika Meitona. Pozwala na wci±ganie chakry z jutsu za pomoc± znaku na lewej rêce. Wci±gniêta chakra jest wch³aniana przez u¿ytkownika i jest doliczana do obecnej liczby chakry. Ilo¶æ na raz poch³oniêtej chakry jest opisana wy¿ej, przy opisie KG.



Level 2
Ranton: Raiunkōha
U¿ytkownik tworzy wokó³ siebie (lub kogo¶ innego) ca³kiem spor± chmurê burzow± (3x3m), która bêd±c ca³a naelektryzowana, nie pozwala przeciwnikowi zbli¿yæ siê do u¿ytkownika, trzymaj±c go na dystans wy³adowaniami elektrycznymi strzelaj±cymi z burzowych chmur w przeciwnika. Jest to typowo defensywna technika, pozwalaj±ca przytrzymaæ kogo¶ na dystans.
Aktywacja : 7 500  Utrzymanie : 3 500



Sakugen Hōtai
Technika typowo ofensywna. Banda¿e na rêkach rozwijaj± siê i twardniej±. Mimo tego i¿ s± znacznie twardsze i ostrzejsze, nadal s± bardzo elastyczne a u¿ytkownik tej techniki, mo¿e je swobodnie wyd³uwaæ i nimi kierowaæ (swobodnie mam na my¶li np. do 20m xd), manewrowaæ. Banda¿e bez problemu mog± ci±æ nawet ska³y.

Chakra: 5 000





Level 3
Meiton: Jajjimento
U¿ytkownik transformuje swoj± chakrê ciemno¶ci w ca³kiem spory s³up niebieskich p³omieni, które atakuj± wroga. Si³a uderzenia jest bardzo mocna i potrafi mia¿dzyæ prawie wszystko co spotka na swojej drodze. Zasiêg tej techniki jest dosyæ spory, gdy¿ wynosi ok.25m. Przeciwnik trafiony tym s³upem p³omieni, zostaje uderzony z ogromn± si³± i odepchniêty na spor± odleg³o¶æ. Dodatkowo, trafiony cel zostaje lekko podpalony, lecz p³omienie nie zadaj± ¿adnych obra¿eñ.

Chakra: 15 000




Bōkun no Yobidashi - Technika ta pozwala u¿ytkownikowi na projekt w³asny obraz na niebie, aby wys³aæ wiadomo¶æ.

Chakra : 2 000



Ranton Ōgi: Rankiryū
Jest to bardzo potê¿na technika Elementu Ciemno¶ci. Jej u¿ytkownik wyzwala swoj± chakrê wysy³aj±c w niebo wielki czerwony promieñ, które trzyma wszystko na dystans i zbiera wokó³ siêbie burzowe chmury. Nagle w jednym momencie, burzowe chmury zostaj± wypuszczone i uderzaj± one w ziemiê, rozpraszaj±c siê na du¿ym terenie (ok. 100m) i wch³aniaj±c ca³± chakrê z jutsu, klonów iluzji itp. Jest to technika masowo wch³aniaj±ca chakrê, dlatego jest bardzo silna i kosztowna.

Chakra: 50 000



Level 4

Ningyō Noroi
U¿ytkownik mo¿e u¿yæ tej techniki by przej±æ kontrolê nad osobami. Mo¿e zostaæ u¿yta znacznie pó¼niej po zastosowaniu techniki po raz pierwszy. Charakterystyczn± dla niej rzecz± jest to, ¿e pojawia siê znak na czole, a nastêpnie znika "wchodz±c" w oko, po czym osoba traci panowanie nad sob±. Jest ona wtedy manipulowana podobnie jak w technikach lalkarskich. Do wykonania tej¿e techniki wymagany jest bezpo¶redni kontakt.

Chakra: 30 000

UM - 6 tury
Genin - 5 tury
Chunin - 4 tury
Jounin - 3 turê
Senin - 2 tury
LS - 1 tura
Kage - zale¿y od rangi
RS - zale¿y od rangi




Doton: Muchū ni chikyū - Jutsu to pozwala na kontrolowanie ska³ na obszarze wokó³ wroga (ok. 30m). Tworzy on ogromne szczêki, które po³ykaj± i mia¿d¿± przeciwnika. Je¶li kto¶ zostanie z³apany w t± technikê, zostaje automatycznie zmie¿dzony, niezale¿nie od tego ile ma wytrzyma³o¶ci.

Chakra: 10 000

Offline

 
Kunai

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.016 seconds, 8 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.agencjaoss.pun.pl www.mted.pun.pl www.rezydencja-surykatek.pun.pl www.loza-szydercow.pun.pl www.pokemon-mania.pun.pl