Opis forum
Kekkei Genkai: Hebi
U¿ytkownik tego KG jest odporny na wszelkie trucizny i ataki taijutsu ( gdy¿ jeste¶my jak by z gumy i nie posiadamy ko¶ci ), ma podpisany pakt z wê¿ami oraz mo¿e wyd³u¿aæ swoje czê¶ci cia³a na niewyobra¿alne mo¿liwo¶ci np szyje na d³ugo¶æ kilkudziesiêciu metrów oraz ka¿dy u¿ytkownik tego KG posiada miecz Kusanagi no Tsurugi.
Aby opanowaæ Kekkei Genkai wymagany jest 50lvl i ranga Jounin.
Poziom Pierwszy
Wiêzy krwi polegaj± na przemianie w wê¿a. Nasze cia³o pokrywaj± bia³e ³uski s³u¿±ce za zbrojê ( + 10 do wytrzyma³o¶ci ), a my mo¿emy dowolnie manipulowaæ i wytwarzaæ wê¿e. Mo¿emy przej±æ/wch³on±æ Cia³o przeciwnika za pomoc± techniki Fushin Tenesei ( walka orochimaru vs sasuke, tylko u¿ytkownik sharingana mo¿e oprzeæ siê tej technice ) i u¿ywaæ go jako swojego normalnego.
Aktywacja tego poziomu kosztuje 1.000 chakry
Utrzymywanie kosztuje 0 chakry
Poziom Drugi
Ten poziom pozwala na zamianie naszego cia³a w wê¿e przez co potrafimy unikn±æ czê¶ci ran oraz skutecznie siê leczyæ. Nasze wê¿e s± odporne na zwyk³± broñ, a ich wytrzyma³o¶æ diametralnie wzrasta.
Dodatkowo mo¿na manipulowaæ 2 cia³ami Edo Tensei. ( musimy je oczywi¶cie najsampierw pozyskaæ )
Aktywacja tego poziomu kosztuje 3.000 chakry
Utrzymywanie w ka¿dej turze kosztuje 0 chakry
Poziom Trzeci
Mo¿emy przemieniæ siê w wê¿a i dowolnie manipulowaæ naszym wygl±dem. Wê¿e poruszaj± siê z tak± prêdko¶ci±, i¿ trudno je zobaczyæ go³ym okiem oraz s± na tyle wytrzyma³e, ¿e mo¿na je zniszczyæ tylko silnymi lub ogniowymi technikami. Mo¿emy kontrolowaæ maksymalnie 5 cia³ Edo Tensei ( musimy je oczywi¶cie najsampierw pozyskaæ )
Aktywacja tego poziomu kosztuje 8.000 chakry
Utrzymywanie kosztuje 0 chakry
Jutsu zwi±zane z KG :
Sen'eijashu
Technika ta pozwala na wysuwanie wê¿y z ramienia lub nadgarstka. Wê¿e wykorzystywane s± do ataku z dystansu lub do z³apania przeciwnika. Jutsu to mo¿e byæ stosowane z innymi czê¶ciami cia³a ni¿ rêce, np. wysuwa wê¿e z jêzyka.
Chakra: 1000
Sen'ei Tajashu
Technika jest bardzo podobna do Sen'eijashu, z t± ró¿nic±, ¿e tutaj ilo¶æ wê¿y jest znacznie wiêksza. Rój wielkich gadów pojawia siê w jednej chwili i ka¿dy w±¿ funkcjonuje indywidualnie, czyli mo¿e wykonywaæ inn± czynno¶æ, np.jeden mo¿e atakowaæ a inny w tym czasie próbowaæ pochwyciæ wroga.
Chakra: 2000
Mandara no Jin
Jedna z najpotê¿niejszych technik naszego arsena³u. Dziêki tej technice, u¿ytkownik mo¿e wypu¶ciæ z ust wê¿e które mog± zaatakowaæ przeciwnika. Wê¿e nastêpnie pêdz± w strone przeciwnika i jest prawie nie mo¿liwe by unikn±æ ataku.Wê¿e mog± równierz stworzyæ ¶ciane która jest trudna do przebicia. Wê¿e mog± otworzyæ usta, aby wypluæ ostrza Kusanagi
Chakra: 5000
Slithering Snake Mode
U¿ytkownik krêci doln± po³ow± cia³a tworz±c ogon wê¿a,dziêki czemu znacznie wzrasta jego szybko¶æ i zwinno¶æ. ( o 40 )
Chakra: 3000
Jagei Jubaku
U¿ytkownik przyzywa dwa du¿e wê¿e, które wychodz± z jego rêkawa i nastêpnie owijaj± siê wokó³ osób ( s± tak szybie ¿e nie da siê ich dojrzeæ go³ym okiem ), powoduj±c ich unieruchomienie. Mo¿na dziêki temu zadawaæ szkody, poprzez duszenie lub te¿ wbijanie k³ów. Wê¿e wezwane przez t± technikê s± na poziomie ca³kiem innym od normalnych przyzwañ. Mówi siê, ¿e nawet shinobi z du¿ymi umiejêtno¶ciami maj± ma³e szanse na ucieczkê z tej techniki
Chakra: 5000
Kuchiyose: Sanjū Rashōmon
Technika ta jest udoskonaleniem Kuchiyose: Rashōmon, która jak sama nazwa wskazuje, tworzy trzy Bramy Rashōmon. Udoskonalenie polega na tym samym co pierwowzór, lecz zamiast jednej s± trzy bramy. Ka¿da brama ma szczególny obowi±zek: pierwsza czerwona brama przyj±æ atak, druga zielona brama zmniejsza si³ê ataku, a trzecia niebieska brama rozprasza ci¶nienie. Bramy jednak nie s± tak silne by obroniæ u¿ytkownika przed atakiem bomby ogoniastej bestii lecz zatrzymaj± wszystkie inne
Chakra: 10 000
Shūshagan no Jutsu
Technika ta nale¿y bardziej do technik szpiegowskich,choc ma drastyczne efekty.Jest tak gdy¿ u¿ytkownik tej techniki kradnie osobie twarz,oraz inne cechy ,które posiada³a nawet g³os.Dziêki czemu ³atwo wtopiæ siê danej osobie w otoczenie ,gdy¿ to co ukrad³a danej osobie jest juz jej.Jes to w pewnien sposób zabieg kosmetyczny gdyz u¿ytkownik w ka¿dej chwili mo¿e j± dezaktywowac,a wygl±da to jak zdzieranie z siebie skóry.Technika ta jest tak dok³adna,¿e jest kropka w kropke podobna do danej osoby .Za to ofiara na ,której u¿yto tej techniki wygl±da jak by kto¶ usun±³ z niej twarz.
Chakra: 3000
Gogyō Fūin
Technika tworzy potê¿n± pieczêæ, która jest wykorzystywana do zablokowania lub zak³ócenia przep³ywu czakry. Po ukoñczeniu pieczêci, ofiara bêdzie nieprzytomna i nie bêdzie mog³a walczyæ przez jaki¶ czas. Zosta³a u¿yta przez Orochimaru na Naruto podczas Egzaminu na Chūnina. Jest to piêcioramienna pieczêæ, która ma zak³óciæ przep³yw czakry miêdzy demonem a nosicielem.
Chakra: 5000
Kusanagi no Tsurugi: Kū no Tachi
Jutsu jest kombinacj± techniki przywo³ania oraz TaiJutsu. W±¿, który wychodzi z gard³a ninja wysuwa miecz Kusanagi. Miecz ten jest nies³ychanie mocny, niezniszczalny. Dodatkowo w/w mieczem mo¿na poruszaæ za pomoc± chakry.
Chakra: 5000
Hebi no shūshū
Je¶li Orochimaru zostanie przeciêty na dan± ilo¶æ czê¶ci,to wê¿e wychodz± ze wszystkich rozdzielonych czê¶ci i ³±cz± siê ze sob± ( mo¿na posk³adaæ w ten sposób ka¿d± czê¶æ cia³a nawet g³owê gdy¿ dzieje siê to automatycznie ). Mo¿na u¿yæ 3 razy na walkê.
Chakra: 0
Bodi dappi
U¿ytkownik wykorzystuje t± technikê,kiedy poniesie ogromne szkody lub po prostu,¿eby uciec przed pozornie nieuniknionym atakiem.Technika ta pozwala na wygenerowanie nowego cia³a przez swoje usta.Wygenerowane cia³o jest bez ¿adnych urazów jak nowe; utracone w walce koñczyny powracaj±,a rany zabli¼nione.Ten proces jest podobny do zrzucania skóry przez wê¿a.Technika ta wymaga bardzo du¿ej ilo¶ci chakry i mo¿na u¿yæ jej 3 razy w walce
Chakra: 10 000
Yamata no Jutsu
Jest to ostateczna forma i technika u¿ytkownika SH. U¿ytkownik zamienia siê w 8 g³owego wê¿a ( który daje efekt hydry, ka¿da ¶ciêta g³owa odnawia siê w 2 nastêpne itd. ). Hydra jest bardzo potê¿na i odporna na obra¿enia a dodatkowo poch³ania chakrê przeciwnika przez co ka¿de jutsu które dojdzie do hydry jest os³abione przynajmniej 2-3 krotnie. Z ka¿dej g³owy mo¿e wyj¶æ u¿ytkownik b±d¼ jego klon i u¿ywaæ ró¿nych jutsu.
Chakra: 35 000
Utrzymanie: 15 000
Kuchiyose: Edo Tensei
Jest zakazan± technik± u¿ywan± do wskrzeszenia zmar³ych. By³a pocz±tkowo stworzona przez Tobiramê Senju, który zakwalifikowa³ j± jako kinjutsu i nigdy nie ukoñczy³. Pó¼niej zosta³a ukoñczona przez Orochimaru. Kabuto teraz twierdzi, ¿e opanowa³ j± w jeszcze wiêkszym stopniu ni¿ jego poprzednicy. Za pomoc± techniki mo¿emy przyzywaæ zmar³ych lecz pierw musi zdobyæ tej osoby cia³o ( trzeba j± pokonaæ w walce ). Maksymalna ilo¶æ cia³ jak± potrafimy kontrolowaæ jest opisana wy¿ej w opisie KG.
Chakra 20 000/za 1 cia³o
Fushi Tensei
Zwana jest technik± nie¶miertelno¶ci. U¿ytkownik jej przenosi swoj± duszê do innego ¿ywego cia³a, dziêki czemu mo¿e on przed³u¿aæ swoje ¿ycie w nieskoñczono¶æ. W³a¶ciciel techniki wsysa do swojego wymiaru duszê nastêpnego kontenera, gdzie wiêzi go, a po krótkiej chwili zabija w fioletowej mazi. Po tym u¿ytkownik ma ca³kowit± kontrolê nad swoim cia³em. Po wch³oniêciu cia³a nabywamy KG i UM poch³oniêtej osoby
Chakra: 30 000
Offline