Opis forum

Aby opanować Kekkei Genkai wymagany jest 50lvl i ranga Jounin.
Każdy członek klanu posiada Tykwę Gaary. Piach z tykwy jest tak zwanym piachem do obrony doskonałej, jest 2 krotnie szybszy i 4 razy wytrzymalszy od zwykłego pustynnego piachu lub tego który sam stworzymy. Gdy używamy obrony doskonałej [tej kuli] w tym czasie nie jesteśmy w stanie atakować piachem z tykwy gdyż cały piach tworzy wokół naszego ciała koło do obrony. Mamy możliwość używania tego piachu do ataku lecz nie możemy wtedy używać techniki obrony doskonałej ( jak w walce gaary z deidarą zrobiła się w niej spora dziura )
Aby opanować Kekkei Genkai wymagany jest 50lvl i ranga Jounin.
Poziom Pierwszy
Pozwala nam po części kontrolować piaskiem, możemy go przemieszczać. Z piaskiem możemy robić praktycznie wszystko lecz w małych ilościach. Szybkość poruszania się piasku jest równa tej użytkownika. Potrafimy wykonać 1 jutsu piaskowe bez zużycia chakry
Aktywacja tego poziomu kosztuje 1000 chakry
Utrzymywanie go w każdej turze kosztuje 500 chakry
Poziom Drugi
Piasek staje się całkowicie posłuszny, dzięki czemu użytkownik posiada pełną kontrolę nad jego kształtem. Piasek porusza się zgodnie z wolą użytkownika a jego szybkość jest większa o 1/4 niż użytkownika, czyli może sprawić problemy. Dodatkowo, piasek jest bardzo wytrzymały na obrażenia ( na dobrą sprawę wszystko zależy od ilości piachu jakiej użyjemy do obrony lecz piach jest w stanie powstrzymać siłę uderzeń z 5 bramy [ o ile da radę nadążyć ] ). Potrafimy wykonać 2 jutsu piaskowe bez zużycia chakry.
Aktywacja tego poziomu kosztuje 3.000 chakry
Utrzymywanie go w każdej turze kosztuje 1.000 chakry
Poziom Trzeci
Ostatni poziom KG na którym to piasek jest jeszcze wytrzymalszy,jego szybkość jest większa o 1/2 niż użytkownika. Piasek jest na tym poziomie bardzo trudny do sforsowania technikami siłowymi (jest w stanie powstrzymać każde tai jutsu [ oczywiście jeżeli będzie w stanie za nim nadążyć ] nawet atak Raikage "upadek gilotyny" który jest w stanie przełamać susano ) i jest odporny na żywioł suiton. Innymi słowy woda nie zamieni go w błoto, gdyż od razu zostaje wchłonięta przez piasek. Jesteśmy połączeni prawie w pełni z piachem dzięki naszym zmysłą i nasz piach kążdy ciągle wokoł nas i broni nas automatycznie przed atakami do max 15m, Możemy wytwarzać piasek z minerałów (lecz bez przesady tylko z ziemi i skał), ale tylko na średniej wielkości terenie (mianowicie 50x50x50m 3 razy na walkę).Potrafimy wykonać 3 jutsu piaskowe bez zużycia chakry.
Aktywacja tego poziomu kosztuje 8.000 chakry
Utrzymywanie go w każdej turze kosztuje 3.000 chakry
Poziom Czwarty
Najsilniejsze i zarazem mistrzowskie KG tego klanu nie traci wartości z poprzedniego poziomu ( wytrzymałość, obrona przed tai i suiton ). Na tym poziomie piasek otrzymuje jakby własną świadomość która ogranicza go tylko do obrony swojego użytkownika. Piasek, który "myśli" i reaguje sam z siebie porusza się o 1/2 szybkości większą niż użytkownik i działa tylko w odległości do 20m . Lecz, jeśli to użytkownik kieruje tym piaskiem, czyli tak by postępował według jego woli, wtedy piasek przybiera na szybkości ( jest 2 razy szybszy od użytkownika). Możemy wytwarzać piasek z minerałów (lecz bez przesady tylko z ziemi i skał), na dość sporym terenie (mianowicie 100x100x100m 3 razy na walkę ( kumuluje się z 3 poziomem ) a wokół nas stale krąży piasek broniący nas przed atakami ( jak pisałem wcześniej automatycznie ). Na tym poziomie wszystkie techniki Sabaku do rangi A mogą być używane za darmo. Dodatkowo nasz piach może być "wybuchowy" możemy tworzyć spore kamienie z twardego piachu które mogą następnie wybuchać ( efekt dużo lepszy niż przy wybuchowej notce ). Dodam do tego że jesteśmy całkowicie połaczeni zmysłami z piachem ( to daje nam automatyczną obronę i możliwość "widzenia" wyczucia przeciwnika poprzez piach, poprzez drobinki piachu w powietrzu, bądż piach na ziemi ogólnie poprzez ruch przecinika lecz oczywiście nie potrafimy rozpoznać czy jest to klon czy oryginał ). Potrafimy wykonać 5 jutsu piaskowe bez zużycia chakry.
Aktywacja tego poziomu kosztuje 10.000 chakry
Utrzymywanie go w każdej turze kosztuje 5.000 chakry
Offline