NarutoOfShinobi

Opis forum

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Komputery

#1 2012-03-13 14:54:31

Yondaime Hokage

http://img34.imageshack.us/img34/6939/13kagefacet1.png

Zarejestrowany: 2011-07-07
Posty: 101
Punktów :   

Techniki

utsu rangi D

Oiroke no jutsu

Rozwinięcie Henge no jutsu, Naruto nie tylko potrafi zmieniæ swoją postać ale również zachowanie. Tylko jedna osoba, postanowiła się tej techniki nauczyć. Jest nim wnuk Trzeciego Hokage - Konohamaru. Jak sama nazwa wskazuje, osoba używająca tą technikę zamienia się gołą kobietę. Kombinacja pięknego wyglądu i uwodzicielskiego zachowania jak na razie okazała się nie do pokonania!
Chakra: 500

Kage Bunshin no jutsu

Technika ta pozwala na stworzenie kopii cienia. W przeciwieństwie do podstawowej techniki Bunshin no Jutsu, tworzy klony, które nie są kopiami, ale prawdziwymi istotami. Kage Bunshin no Jutsu jest bardzo przydatną techniką. Dzięki niej Naruto pomaga sobie w trudnych sytuacjach.
Chakra: 2 000/1

Jutsu rangi C

Bunshin Kaiten Kakatou Otoshi

Jutsu wymaga co najmniej 1 klona Kage Bunshin ! Technika polega na nadaniu sobie (i klonom) ruchu obrotowego, takiego jak przy przewrocie przez głowę i zaatakowaniu obu ramion przeciwnika jednocześnie wysuniętą nogą (1 klon), lub też obu ramion i głowy (dwa klony). Technika może zamroczyć przeciwnika, lub nawet na krótko pozbawić go przytomności.
Chakra:0

Naruto Uzumaki Rendan

Jutsu, które ma ciekawą genezę. Naruto wymyślił tą technikę poprzez podpatrzenie Sasuke i skopiowanego jego Shishi Rendan, które to znowu zostało ściągnięte od Rocka Lee (a konkretniej jest to kopia Konoha Senpuu). Bardzo potężne taijutsu, które może być użyte tylko w połączeniu z Kage Bunshin no Jutsu. Klony najpierw wybijają przeciwnika wysoko w powietrze, potem "maltretują" go gdy spada, by wreszcie wykończyć całą sprawę eleganckim, pojedynczym kopnięcie przy samym gruncie.
Chakra:0

Rasengan

Zaawansowane jutsu wymagające od użytkownika znakomitej kontroli chakry. Samo opanowanie techniki składa się z trzech etapów. Co ciekawe, ten atak do poprawnego działania nie wymaga żadnych specjalnych pieczęci. Mówiąc krótko - użytkownik wytwarza wir chakry w jednej z rąk, który jest utrzymany w formie małej kuli. Po zetknięciu z jakaś przeszkodą rozrywa ją na strzępy. Zdecydowanie atak ten przewyższa Chidori.
Chakra: 7 000


Jutsu rangi B

Tajuu Kage Bunshin no jutsu

Odmiana Kage Bunshin no Jutsu. Przy użyciu olbrzymich pokładów chakry ninja jest w stanie stworzyć istną armię swoich klonów, których liczbę mierzy się w dziesiątkach, a nawet setkach. Taki zmasowany atak na wroga zwykle kończy się pełnym sukcesem. Przy pomocy techniki możemy stworzyc do 2000 klonów.
Chakra: 40 000/500 klonów

Naruto Ninpocho - Shihou Hapou Shuriken no Maki

Technika wymyślona przez Naruto używana podczas Tajuu Kage Bunshin no jutsu. Każdy z klonów rzuca kilka shurikenów tworząc dewastujący atak. Nastepnie każdy klon uderza raz z pięści i dodaje 2 kopnięcia co daje razem 5000 uderzeń i 2000 shurikenów. Shurikeny można też zamienić z inną bronią.
Chakra:0
Wymagania: Użycie Tajuu Kage Bunshin no jutsu

Jutsu rangi A

Oodama Rasengan

Technikę tą stworzył Naruto podczas swojego treningu z Jiraiyą. Jest to nic innego jak ulepszona wersja zwykłego Rasengana. Różni się od niej tylko większą ilością użytej chakry, prawdopodobnie zwiększając również jej prędkość rotacyjną. Podczas samego ataku pomaga sobie jednym klonem, żeby nie stracić kontroli nad techniką i zarazem zwiększyć jej siłę uderzenia. Bezpośrednie przyjęcie na siebie Oodama Rasengana w większości przypadków kończy się śmiercią. Po trafieniu w cel wszystko w promieniu 20m zostaje zniszczone.
Chakra: 12 000
Wymagania: Przynajmniej 1 Kage Bunshin

Ultimate Resengan

Największa forma Resengana. Jest 3 razy większy od człowieka. Polega na żywiole Fuuton.
ch: 15 000
Wymagania: Sage Mode lv1, żywioł Fuuton

Jutsu rangi S

Rasenshuriken
Wymagania: 3 Kage bunshin, żywioł Fuutton


Jest to ulepszona wersja Rasengan w której to wzbogacony zostaje o żywioł chakry natury Fuuton oraz uformowany w kształt shurikena. Efekt nieporównywalnie lepszy niż choćby Oodama Rasengan. Technika oprócz ogromnej skali zniszczenia działa na poziomie komórkowym, niszcząc kanaliki chakry(przez co nie można uciec kawarimi chyba, że aktywuje je się przed uderzeniem). Do stworzenia Rasenshurikena potrzeba dodatkowych 3 klony cienia. Technika ukończona zaledwie w 50%.

Technika posiada jedną znacząca wadę. Technika atakuje kanaliki chakry wroga, jak i również samego użytkownika. W Trybie Sage potrafimy kontrolować technikę, rzucając Rasenshurikenem, co sprawia, że nie narusza ona układu wewnętrznego chakry. Lecz, jeśli użytkownik użyje Rasenshurikena bez Sage Moda i zaatakuje z bliska lub spróbuje nim rzucić, automatycznie pada z ogromnymi obrażeniami kończąc walkę. W trybie Sage Mode można użyć maksymalnie 2 razy tej techniki, gdyż po tym użytkownik wraca do normy i nie jest już w stanie Sage Mode.

Chakra:25 000

Jutsu Rangi S+

Hiraishin no Jutsu

Jutsu wykorzystujące umiejętności pieczętujące i pozwalające na przemierzanie ogromnych odległości w mgnieniu oka, innymi słowy, teleportacja. By wykonać to jutsu, trzeba najpierw zostawić pieczęć na czymć do czego chcemy wrócić (może być to tylko specjalny Kunai Yondaime, bądź sam wróg). Następnie można się w mgnieniu oka przeleteportować tam gdzie jest pieczęć. To jutsu nie zostawia kurzu i nie wydaje dźwięku. To jutsu może być użyte tylko 5 razy na walkę.

Chakra: 10 000

Jikūkan Kekkai

Używając swoich kunaii czasoprzestrzennych, możemy stworzyć barierę, która będzie teleportować ataki wysyłane w jej stronę. Jest w stanie przenosić ataki tak potężne jak Kyūbiko Imari  wykonane przez Kyūbiego. Kiedy atak jest wypaczony, musimy skierować go do innej lokalizacji. Możemy użyć 2 razy na walkę

Chakra: 50 000


Dodatkowe techniki Do KG

Sage Mode lv. 1



Senpō: Ryousei no jutsu
(Wymagane: przywołani Shima i Fukasaku)

Podstawowa technika Mędrców. Dzięki niej potrafimy wykorzystać zebrać energię natury i ją wykorzystać. Właśnie dzięki tej technice możemy przejść na tryb Sage Mode. Polega na pozostaniu w totalnym bezruchu użytkownika, bądź żaby na jego ramieniu.
Chakra:0

Kawazu Kumite

Styl walki Żabiego Mędrca, wykorzystujący chakrę Senjutsu. Dzięki temu nasze ataki mają większy zasięg, wystarczy zbliżyć rękę do przeciwnika (nie trafić) i efekt jak na ostatnim obrazku. Można też nieco przedłużyć kończyny.
Chakra:0

Senpō: Kebari Senbon

Wystrzeliwujemy własne włosy. Prędkość włosów jest ogromna, więc trudno je ominąć. Włosy przypominają senbony.
Chakra: 10 000 za 300 włosów


Senpō: Goemon
(Wymagane: przywołani Shima i Fukasaku)

Użytkownik wypluwa dużą ilość oleju, po czym Shima wykonuje potężne jutsu żywiołu ognia, a Fukasaku wzmacnia płomień za pomocą jutsu żywiołu wiatru. W jednej chwili przestrzeń wypełnia się płonącym olejem.
Chakra: 20 000

Senpō Kage Bunshin

Jest to raczej wykorzystanie Kage Bunshinów niż technika, lecz nie zmienia faktu iż bardzo przydatna. Tak więc użytkownik tworzy do dwóch klonów, które siedzą w bezruchu i wydobywają chakrę natury. Jest to technika wspomagająca użytkownika Sage Mode, powstała by przedłużyć czas bycia w tym trybie. Szczególnie przydatna dla Jinchuuriki, który nie może połączyć się z żabim duo przez obecność demona. Tak czy siak, kiedy Sage Mode sie wyczerpuje, wystarczy zniszczyć klona by chakra natury się sama odnowiła. Niestety, technika pozwala na użycie tylko 2 klonów do zbierania chakry, gdyż więcej nie możnaby w stanie kontrolować.


Sage Mode lv. 2



Senpō: Rasenrengan

Tworzymy w obu rękach po jednym Rasenganie. Obra rasengany atakują jednocześnie i mają podwójną siłę zwykłego Rasengana.
Chakra: 10 000

Kekkai: Gama Hyōrō

Użytkownik przywołuje „Żabę Tykwę” (Hyoutan Gama), która żyje w górach Myouboku, następnie trzeba zaciągnąć przeciwnika do jej żołądka. Istnieje tam przestrzeń odgrodzona barierą, która jest kompletnie odizolowana od świata zewnętrznego. Możliwym jest także wepchnięcie celu do „jeziora kwasu” i rozpuszczenie. Na każde żądanie użytkownika możliwe jest wejście i wyjście z bariery.
Chakra: 20 000

Senpō: Fuuton Sunabokori

lub

Opis:
Wykonuje ją Shima/Ma.Technika polega na żywiole wiatru.Zbiera w płucach potęgę wiatru i korzystając z naturalnej energi wysyła w przeciwnika chmurę oślepiającego pyłu.Technika blisko dystansowa bardzo przydatna w utrudnieniu stosowania np sharingana bądź rinnengana.
Chakra:0


Senpō: Kawazu Naki

lub

Opis:
Wykonuje ją Fukasaku/Pa i Shima/Ma.Po skupieniu chakry Senjutsu z gardła ropuch wydobywa się paraliżujący i zarazem ogłuszajacy dżwięk.
Chakra:0


Zessenbaku:War of Words Binding

lub

opis:
Technika używana przez Shimę. Shima wypuszcza swój język który rozpoczyna poszukiwania przeciwnika.Gdy natrafi na niego natryskuje go chemiczną subctancją którą użytkownik wyczówa.Język wysówa się na odległość 500m.
Chakra:0


Zessenzan:War of Words Decapitation

opis:
Technika używana przez Fukasasku. Fukasaku wypuszcza swój język który ze względu na połączenie z naturalną chakrą staje się super ostry i z łatwością przebije kilku przeciwników naraz. Język wysuwa się do 50m.
Chakra:0

Offline

 
Kunai

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.073 seconds, 12 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.loza-szydercow.pun.pl www.pokemon-mania.pun.pl www.mted.pun.pl www.bluesrock.pun.pl www.agencjaoss.pun.pl