NarutoOfShinobi

Opis forum


#1 2012-03-13 14:51:44

Yondaime Hokage

http://img34.imageshack.us/img34/6939/13kagefacet1.png

Zarejestrowany: 2011-07-07
Posty: 101
Punktów :   

Techniki

Jutsu rangi D


Byakugan
Jest to jak by podstawowy byakugan który możemy uaktywnić na czas walki ( wiele słabszy od 1lvl KG ) aby móc używać podstawowych technik klanowych z rangi genina i chunina. Widzimy rowniez punkty kenketsu u kazdego.

Chakra: 1 000
Utrzymanie: 500


Jūken
Styl walki klanu Hyuuga polegający na uderzeniach otwartą ręką. Atakujemy za pomocą skumulowanej w rekach chakrze punkty teketsu, ten styl walki nie polega na zadaniu obrażeń ciało od zewnątrz lecz zablokowania przepływu chakry przez ciało, lecz tez zadaje ból i może uszkodzić narządy.
Chakra: 0


Hakke Kūshō
Technika działająca tylko na jeden cel. Użytkowanik Byakugana uderza przeciwnika w witalny punkt na ciele i wypuszcza szybką falę energii która brutalnie odrzuca przeciwnika z dużą prędkością.
Chakra: 1 000


Hakke Kūhekishō
Jest to rozwinięcie Hakke Kūshō, które wymaga dwóch członków klanu Hyuga. Członkowie klanu ustawiają się do siebie plecami i jednym ruchem oboje wykonują technikę Hakke Kūshō bardzo mocno odrzucając i obijając przeciwnika. Jest w stanie połamać parę kości.
Chakra: 1 000/osobę


Chakra Senbon
Jest to jutsu ktore pozwala nam stworzyc i wytrzelic senbon uzywajac zaledwie naszej chakry. Senbony z chakry zadaja takie same obrazenia jak normalne senbon i dodatkowo, blokuja punkty tenketsu (wiadomo, jeden senbon, jeden punkt tenketsu).
Chakra: 100/1

Jutsu rangi C


Shukūken
Prosta technika klanu Hyuga. Jej użytkownik skupia chakrę na swojej dłoni i uderza nią przeciwnika wysyłając mu cząstkę swojej chakry. To paraliżuje przeciwnika na 2 tury.
Chakra: 500


Hakke Sanjūni Shō
Najsłabsza wersja tego typu technik. Użytkownik wykonuje 32 uderzenia, które utrudnia przeciwnikowi używania chakry (może wykonywać jutsu do 20k chakry) i jakiekolwiek następne ruchy, zmniejszając szybkość o (1 x poziom członka klanu Hyuga). Działa na odległości 10m od użytkownika.
Chakra: 4 000

Jutsu rangi B


Hakke Hasangeki
Następne rozwinięcie techniki Hakke Kūshō. Wymaga o wiele większej pokładów chakry i zadaje o wiele większe obrażenia. Tym razem członek klanu Hyuga nie musi uderzyć przeciwnika, wystarczy iż znajdzie się na krótkim dystansie (10m) i tym razem wypuszcza widoczną i dość dużą falę uderzeniową. Zadaje duże obrażenia i jest w stanie pogruchotać wiele kości.
Chakra: 7 000


Hakkeshō Kaiten
Członek klanu Hyuga zaczyna kręcić się z bardzo dużą prędkością zwiększając prędkość kręcenia się chakrą. Wyprostowuje ręce w powietrzu i zaczyna wypuszczać z nich chakre, tworząch wirującą barierę zdolną odparować każdy atak czy to taijutsu czy ninjutsu.
Chakra: 5 000


Hakke Rokujūyon Shō
Silniejsza wersja Hakke Sanjūni Shō polegająca na zadaniu 64 ciosów. Działa podobnie jak 32 ciosy, lecz tym razem, przeciwnik moze wykonywac jutsu tylko do 20k chakry i spowadnia jego ruchy o 2 x poziom członka klanu. Działa na odległości 20m od użytkownika.
Chakra: 10 000


Jūkenpō Ichigekishin
Technika pozwalająca na wypuszczenie całkiem silnych strumieni chakry ze wszystkich lub tylko wybranych tenketsu w swoim ciele. Przeciwnik trafiony tą techniką nie dostaje dużo obrażeń lecz zostaje wyrzucony na sporą odległość. Siła odrzutu jest duża tak więc dzięki temu członek klanu Hyuga jest w stanie uwolnić się od więzów lub uścisku wroga.
Chakra: 2 000

Jutsu rangi A


Hakke Hyaku Nijūhachi Shō
Jutsu polegające na zablokowaniu nie 64 a 128 tenketsu. Po wykonaniu tego jutsu przeciwnik nie może całkowicie używać chakry i na jakiś czas unieruchamia przeciwnika (3 posty). Może być użyte na dużej liczbie przeciwników, lecz wtedy liczba ciosów na każdego przeciwnika jest mniejsza. Działa na odległości 30m od użytkownika.
Chakra: 20 000


Jūho Sōshiken
Użytkownik Byakugana tworzy ze swojej chakry głowy tygrysów na swoich dłoniach i może nimi zaatakować przeciwników. Odmienna technika klanu Hyuga gdyż jest typowo ofensywna i ma za zadanie zadać jak najwięcej obrażeń, niźli zablokować tenketsu. Każda głowa tygrysa pozwala na jednokrotne uderzenie przeciwnika. Jeśli ktoś zostanie trafiony tą techniką, dostanie on masakryczną ilość obrażeń, dzięki czemu nie jest w stanie się wogóle ruszać, drugie trafienie tego typu atakiem równoważy ze śmiercią.
Chakra: 20 000


Shugohakke Rokujūyon Shō
Technika głownie defensywna. Polega na stworzeniu sobie na dłoniach bardzo ostrych ostrzy chakry, które są w stanie przeciąć lub zablokować wszystko. Również, użytkownik tej techniki tworzy swoim Byakuganem okrągłe pole zasięgu danych ostrzy który wynosi 30m od użytkownika. Ta technika pokrywa martwy punkt Byakugana, czyli użytkownik posiada pełne pole widzenia na danym obszarze 10m od siebie. Jest to również defensywna wersja Hakke Rokujūyon Shō, gdyż jej użytkownik jest w stanie wypuścić tylko 64 bardzo szybkie ciosy. Bardzo skuteczne przeciwko masowym atakow.
Chakra: 20 000

Jutsu rangi S


Hakke Yatsu
Użytkownik Byakugana, po chwilowej koncentracji widzi gdzie znajduje się 8 wewnętrznych bram energii. Zadaje 8 ciosów (czyli tyle ile jest bram). Po tych uderzeniach ofiara nie otrzymuje zbyt dużych obrażeń, ale blokujemy jego bramy. Jeżeli przeciwnik ma otwartą jakąś bramę, to wtedy ta technika jest dla niego śmiertelna.
Chakra: 20 000

Offline

 
Kunai

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.013 seconds, 9 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.loza-szydercow.pun.pl www.mted.pun.pl www.agencjaoss.pun.pl www.rezydencja-surykatek.pun.pl www.pokemon-mania.pun.pl